edx education Sand & Water Tray with Stand Set

£79.99
Tax included. FREE shipping mainland UK.

edx education Sand & Water Tray

Clear tray in a folding sturdy steel frame with a nylon shelf and two castors to allow easy movement around your playroom, classroom or outdoors.

 

See the Sand & Water Tray in use!

 

Supports the following areas of learning:

• Understanding the World - exploration
• Personal Development - collaborative play
• Expressive Arts & Design - art

 

Product specifications:

  • Size: 700 x 500 x 480mm

 

Age: Suitable from 3 years

Delivery time: 7 to 14 days. Only available for UK Mainland delivery.

Product code: CAT01030

 

Customer Reviews
4.2 Based on 6 Reviews
Write a Review

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
A
05/19/2020
Anonymous
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
sand & water table with stand

this has been the best thing I have bought for my kids, they are obsessed with it!! we have been using it for messy play with water beads, used it as a sensory bin for discovering objects hidden, little science experiments, painting ice cubes and sand and water too. I have already recommended this set to family and friends as we love it so much and quality is fantastic and best part is its easy to clean and folds away for easy storage.

A
05/05/2020
Anonymous
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
Ideal Water Table

My children loved the product, perfect to play in the garden and put away in the shed. No need to raise it up on an extra table.

A
04/30/2020
Anonymous
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
My son loves it!

The item was so easy to put together and is very secure once up. Perfect height for my son and he loves water play with it, would most definitely be ordering from here in the future.

A
04/28/2020
Anonymous
United Kingdom United Kingdom
Didt receive item

I cant put a review as I never received the item.

04/28/2020
Sensory Surroundings

We are very sorry that we were not able to deliver your order to you. We hope that you understand at the time of your order our warehouse had temporarily closed due to the present disruptions, for which you were notified about in a timely manner and refunded for your purchase. We are deeply sorry for any inconvenience that this caused you.

JG
04/16/2020
Jonathan G.
United Kingdom United Kingdom
Great seller

High quality item